Goitske Creatief
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
September 05, 2010, 13:43:32

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
13.122 aantal berichten in 1.656 topics door 169 geregistreerde leden
Nieuwste lid: B1986
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  Goitske Creatief
|-+  Algemeen
| |-+  Lootjes trekken en andere feestelijkheden (Moderators: Goitske, froukje, Tommie, Marith)
| | |-+  Ooh kom er eens kijken wat ik in mijn brievenbus vind!
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Ooh kom er eens kijken wat ik in mijn brievenbus vind!  (gelezen 530 keer)
Kat
Smaragd
topper

« Antwoord #15 Gepost op: December 07, 2009, 21:38:50 »

En ik had jullie ook niet.
Is wel jammer als je niets hebt aan de dingen die je krijgt.

Groetjes, Anne Lies

Voer geen oorlog! Voer de eendjes
vlinder22
Newbie
*

« Antwoord #16 Gepost op: December 08, 2009, 13:14:28 »

Ja helaas weet ik het ook niet, ik had geen van beide..... Ik had vlinder zoals je waarschijnlijk al door had.

Zoiets vermoede ik al Knipoog
En ik ben erg blij met het cadeau. Wel jammer dat niet iedereen blij is met z'n cadeautje..kan me dan ook voorstellen dat je volgend jaar niet meer mee doet.

Moderators:doen jullie ook iets rond/met de kerst?
vlinder22
Newbie
*

« Antwoord #17 Gepost op: December 08, 2009, 13:18:37 »

Jammer dat jullie het zelfde hebben gekregen! Dus ik kan me jullie reactie wel wat voorstellen....
Ik probeer me altijd echt aan het lijstje van de mensen te houden, ik weet natuurlijk niet wat op jullie lijstje heeft gestaan en of het te verkrijgen is in de meeste winkels...

Ik had er bijv koetie stempels op staan maar ik hoorde dit weekend van froukje dat die dus niet bij hun in de omgeving te koop zijn en dat ze in de winkel dom werd aangekeken van wat is dat of wel ergens gehoord dat ze bestonden maar daar hield het bij op... tja dan heb je dus een probleem (terwijl ze hier wel makkelijk verkrijgbaar zijn en natuurlijk onder de 5 euro is ook wel belangrijk Knipoog )

Ik heb eens even zitten googelen op die 'koetie' stempels.. wat zijn die leuk zeg:)
En die zijn te koop in Apeldoorn?
Jarina
Smaragd
Kalotje

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #18 Gepost op: December 08, 2009, 17:44:36 »

Ik had een vrij lange lijst, een aantal dingen niet zo makkelijk te krijgen, maar een aantal dingen die vrij algemeen zijn zoals:
knopen, (papieren) bloemen, een schort (voor in de keuken), peper & zout stelletje, tabbladen A4 formaat...
koetie stempels had ik er ook op staan toevallig, en wat specifieke emballishments en knipvellen, genoeg om van te kiezen zelfs als er geen hobbywinkel beschikbaar is...
Ik geloof dat ik me vorig jaar stil heb gehouden erover maar dit was toch wel een extra grote teleurstelling, om die te voorkomen doen we dus niet meer mee.

Goitske
Administrator
Verslaafde

I may be difficult but...... I'm cute!!!

« Antwoord #19 Gepost op: December 08, 2009, 19:49:48 »

Jammer dat jullie het zelfde hebben gekregen! Dus ik kan me jullie reactie wel wat voorstellen....
Ik probeer me altijd echt aan het lijstje van de mensen te houden, ik weet natuurlijk niet wat op jullie lijstje heeft gestaan en of het te verkrijgen is in de meeste winkels...

Ik had er bijv koetie stempels op staan maar ik hoorde dit weekend van froukje dat die dus niet bij hun in de omgeving te koop zijn en dat ze in de winkel dom werd aangekeken van wat is dat of wel ergens gehoord dat ze bestonden maar daar hield het bij op... tja dan heb je dus een probleem (terwijl ze hier wel makkelijk verkrijgbaar zijn en natuurlijk onder de 5 euro is ook wel belangrijk Knipoog )

Ik heb eens even zitten googelen op die 'koetie' stempels.. wat zijn die leuk zeg:)
En die zijn te koop in Apeldoorn?

Ja die heb ik gezien bij zo wie zo (korenpassage) en volgens mij ook bij crea art maar dat weet ik niet meer zeker
Anders moet je eerst even bellen voordat je er heen gaat of ze ze nog hebben en evt achteruit willen leggen

froukje
Administrator
Verslaafde

« Antwoord #20 Gepost op: December 08, 2009, 23:04:39 »

ik vind het wel een beetje jammer dat ik net als vorig jaar
weer het zelfde heb gekregen als Jarina. Ik weet het niet

dan zall ik daar antwoord op geven .
Truus had de een en hendrik de andere
ze hebben met zorg hun kadootje uitgezocht voor jullie.
Ik heb alleen maar betaald!!!!!

Dus ja het is het zelfde maar een kind denkt daar niet bij na
die ziet kerst dingen en knutsel spullen voor een mevrouw van de computer.
Ja hier raak ik geďrriteerd van en ook verdrietig.
Zij doen hun best

en ja ik heb met jullie verlanglijstjes rond gesjouwd...en
 ook zoals goits al schreef werd ik dom aangekeken.

en nee hendrik heeft zijn kadootje NOG niet!
« Laatste verandering: December 08, 2009, 23:07:45 door froukje » Gelogd

groetjes froukje

Goitske
Administrator
Verslaafde

I may be difficult but...... I'm cute!!!

« Antwoord #21 Gepost op: December 08, 2009, 23:32:24 »

Ik heb een beetje de neiging om te zeggen weet je ik regel dit soort dingen niet meer.

Eerst is er geklaag dat ze dezelfde persoon hebben als vorig jaar, tja froukje had mij ook niet moeten krijgen blijkbaar een probleem in het lootjestrek programma. Dan zijn de cadeautjes niet goed.. kerstkaarten lijsten zijn nooit goed...
Hier zitten 2 kinderen die samen echt hun best hebben gedaan (had het vermoeden al dat zij 2 het waren) en die krijgen nu te lezen dat het niet goed is....

En iets wat ik ook al op een ander forum heb gezegd het is een verlanglijstje geen boodschappenlijstje... Mijn mal stond ook niet op mijn lijstje ben er wel blij mee maar stond er niet op!

Ik denk nog even diep na of ik nog wel acties en wedstrijden enzo wil opzetten..... want als het zo uitloopt als dit is voor mij de lol van een forum beheren en tijd/energie in dit soort dingen steken ver te zoeken....
« Laatste verandering: December 08, 2009, 23:34:28 door Goitske » Gelogd

Danielle
Smaragd
Kwast

« Antwoord #22 Gepost op: December 09, 2009, 08:35:35 »

en ja ik heb met jullie verlanglijstjes rond gesjouwd...en
 ook zoals goits al schreef werd ik dom aangekeken.

en nee hendrik heeft zijn kadootje NOG niet!

ik heb ook met het lijstje rond gelopen ondanks dat ik ziek was. en toen ik niet optijd het pakje op de post heb kunnen heb ik het gemeld
en ook de reden daar voor. ik toch wel eengezins aan het verlanglijstje gehouden.

ze zullen het heus wel met zorg hebben uit gezocht maar je kan ook tegen hun zeggen volgnes mij dat ze niet het zelfde moeten pakken.

Tommie
Administrator
Slotje

Geslacht: Man

« Antwoord #23 Gepost op: December 09, 2009, 12:06:27 »

Oké dames, nu grijp ik even in.

Dit is het topic bedoeld om te vertellen wat je hebt gekregen en natuurlijk eventueel je gedicht te posten. Er mag natuurlijk gezegd worden dat het niet zo goed bij jou hobby past (als tip voor de volgende keer). Helaas gaat het al bijna 1 pagina over een discussie over het ontvangen cadeautje  dat die hetzelfde was. Ik vind het jammer dat ik om deze reden dit topic al moet sluiten omdat er toch wel mensen blij waren met hun cadeautje.

Zoals goitske al zei is niet altijd alles overal verkrijgbaar en wordt er zoveel mogelijk rekening gehouden met de keuze van het soort product wat bij die hobby past (scrappen, kaarten maken, sierraden, etc). Daarom kan er dus helaas niet altijd wat gekozen worden van wat er op het lijstje stond.

Mocht je nog vragen / opmerkingen hebben over het slotje mag je dat naar mij sturen.

wh00t
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: